Jak schudnąć z brzucha? – sposób który jest gwarancją sukcesu

Trening Personalny

Płaski brzuch, wcięcie w talii, widoczny „sześciopak”, to cel i pragnienie do którego dąży każda osoba rozpoczynająca swoją przygodę ze zmianą własnego ciała. Czego efektem są katorżnicze diety, tysiące brzuszków, czy nawet kupowania dziwnych urządzeń mających za zadanie pomóc nam w dojściu do wymarzonego efektu. Spróbujmy zatem przyjrzeć się nieco bardziej właśnie tej partii ciała i zastanówmy się czy najczęściej zadawane pytania:”… Jak schudnąć z brzucha? Ćwiczenia na zrzucenie brzucha?…” są drogą która pomoże nam zrealizować nasz cel.

1. Jak schudnąć z brzucha? – ćwiczenia

Jakie są najlepsze ćwiczenia, protokoły treningowe które spowodują, że uzyskamy nasz wymarzony efekt?

Konkretne ćwiczenia, ilości powtórzeń i częstotliwość treningów to coś co powinienem podać, zagwarantować pełny sukces i zakończyć wpis.

Tylko, że jest jeden mały haczyć. Wykonywanie ćwiczeń określonej partii mięśniowej nie spowoduje, że stracimy niechcianą tkankę tłuszczową właśnie z tej części naszego ciała. Wykonując dziesiątki brzuszków czy uginania nóg w zwisie nie spowoduje, że odsłonimy nasz wymarzony „kaloryfer”. Nasze ciało niestety nie zawsze jest zgodne z naszymi planami i nie chce ich realizować w najprostszy sposób.

Czy w takim razie możemy zrezygnować z ćwiczeń na brzuch i tak na prawdę są nam one całkowicie zbędne? Absolutnie nie! Pomimo tego, że ćwiczenia na mięśnie brzucha same w sobie nie spowodują, że będziemy szczuplejsi, to jednak są bardzo ważnym elementem naszego treningu i również przyczynią się do poprawy naszego wyglądu.

 

1.1. Modelowanie

Po pierwsze, za pomocą treningu możemy wymodelować nasze ciało. W momencie gdy już uda nam pozbyć zbędnych kilogramów, dojdziemy do naszego wymarzonego obwodu może okazać się, że efekt nie jest taki jak sobie wymarzyliśmy. Pomimo małej ilości tkanki tłuszczowej, nasz brzuch będzie przypominał „galaretkę” i mocno odbiegał od naszych ideałów. Powodem są nasze mięśnie. Bez rozbudowy i wzmocnienia naszych mięśni, nasze ciało, pomimo małej wagi, zawsze będzie wyglądało jakbyśmy mieli sporo tkanki tłuszczowej. Dlatego jeżeli chcemy mieć ładnie wymodelowane ciało, to zdecydowanie powinniśmy wprowadzić do naszego treningu ćwiczenia na mięśnie brzucha.

1.2. Wzmacnianie

Drugim powodem, dla którego warto trenować brzuch to zdrowie. Brzuch to nie tylko ładny wygląd, ale również jedna z głównych partii ciała odpowiedzialna za naszą prawidłową postawę, a co za tym idzie zdrowy kręgosłup oraz brak bólu pleców. Nasz obecny styl życia powoduje, że nasze mięśnie stabilizujące nasze ciało są bardzo słabo, przez co zdecydowana większość osób codziennie boryka się z bólem pleców. Najlepszą metodą na pozbycie się bólu jest trening wzmacniający, dzięki któremu nasze mięśnie będą utrzymywać nasz kręgosłup w neutralnej pozycji, a wykonywane ćwiczenia wprowadzą nawyk utrzymywania prawidłowej postawy.

Ćwiczenia na mięśnie brzucha zostały opisane w poprzednim artykule, do którego serdecznie zapraszam – https://monsterfit.pl/swiadomy-trening-cwiczenia-na-miesnie-brzucha

2. Jak schudnąć z brzucha?

posiłek dietetyczny

Skoro nie ma ćwiczeń dzięki którym możemy odsłonić nasz brzuch to w jaki sposób uzyskać wymarzony „6-pak”?

Klucz do sukcesu to oczywiście dieta. Nawet codzienny, kilkugodzinny, katorżniczy trening nie spowoduje, że uzyskamy wymarzone rezultaty, jeżeli w dalszym ciągu będziemy objadać się fastfoodami, a codzienny bilans kaloryczny będzie o kilkaset kilokalorii większy niż nasze zapotrzebowanie. Niestety brak optymalnego odżywiania spowoduje, że efekt naszych ćwiczeń będzie dokładnie taki jak w często oglądanych memach :).

Zadbajmy o jakość i ilość naszych posiłków, wykonujemy trening dzięki któremu nasz wydatek energetyczny będzie jeszcze większy. Wzmacniajmy nasze ciało, nadawajmy mu atrakcyjnych kształtów, a rezultaty przyjdą na pewno.

 

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Zapisz się na darmowe konsultacje